Avantajlar
Müttefik koruma: etkiyi kullanan şampiyon, hedef şampiyonun aldığı hasarın %25/%50 ' sini kendi üzerine alır. Kendine hasar vuran şampiyonlar ve zehir, bu etkiyi tetiklemez.

Hasar bloklama: hedefi gelen hiçbir hasardan etkilenmez hale getirir.
Dezavantaj bloklama: bu etkiye sahip olan şampiyon, hiçbir debuff tarafından etkilenmez. Anlık negatif efektler -dönüşmetre azaltma- bunun kapsamında değildir ve etki gösterirler.
Devamlı iyileşme: hedef şampiyonu turunun başlangıcında maksimum canının %7,5/%15 'i kadar iyileştirir.

Karşı saldırı: bu avantaja sahip olan şampiyon, herhangi bir saldırıya maruz kaldığı zaman 1. skiliyle kendisine saldıran şampiyona karşı saldırı gerçekleştirir. Normal 1. skilin hasarının %75'ini verir. Çoklu vuran yetenekler tarafından hedef alındığında sadece bir kez çalışır. Karşı saldırı yeme durumunda tekrar karşı saldırı yapılamaz. Tur olarak sayılmaz.

ATK arttırma: şampiyonun savaş içerisindeki ATK değerini %25/%50 arttırır.

KRİT. OR arttırma: şampiyonun kritik oranını %15/%30 arttırır.

DEF arttırma: şampiyonun savaş içerisindeki DEF değerini %30/%60 arttırır.

HIZ arttırma: şampiyonun savaş içerindeki HIZ değerini %15/%30 arttırır.

Hasar yansıtma: bu etkiye sahip olan şampiyon aldığı hasarın %15/%30'luk kısmını saldırana geri yansıtır.

Ölümün Ardından Canlanma: bu etkiye sahip olan şampiyon ölürse, %30 HP ve boş bir dönşümetre ile canlanır.

Kalkan: şampiyonun etki süresince kalkan kazanır. Kalkana verilen hasar şampiyona verilmiş sayılmaz ve can çalmayı çalıştırmaz.

Öldürülemez: şampiyonun 1 HP'nin altına düşmesini engeller.
Dezavantajlar

Avantaj Bloklama: bu şampiyona uygulanan bütün avantajlar otomatik olarak bloklanır ve hiçbir etkiye sahip olmaz.

Soğuma becerileri bloklama: şampiyonun 1. skilli dışında herhangi bir yetenek kullanmasını engeller.

İyileşme Azaltma: bu şampiyonun aldığı bütün iyileştirme etkileri %50/%100 olarak azaltılır.

Bomba: dezavantajın süresi bittiğinde, şampiyon DEF değerinden bağımsız olarak hasar alır. Bombanın hasarı dezavantajı uygulayan kişinin skillinin ana statına göre artar.

İSBT azaltma: şampiyonun savaş içerisindeki isabetini %25/%50 düşürür.

ATK azaltma: şampiyonun savaş içerisindeki ATK değerini %25/%50 düşürür.

DEF azaltma: şampiyonun savaş içerisindeki DEF değerini %30/%60 düşürür.

HIZ azaltma: şampiyonun savaş içerisindeki HIZ değerini %15/%30 düşürür.

Dondurma: şampiyon dezavantaj süresince hiçbir yeteneğini kullanamaz. Pasif yetenekler buna dahil değildir. Dezavantaj süresince bekleme süreleri düşmez. Dezavantaj süresince gelen hasarın %75'ini alır.

HP yanığı: şampiyonun turunun başında maksimum canının %3'ü kadar hasar alır, bu hasar bütün müttefiklere sıçrar. Bir şampiyon üzerinde en fazla bir tane hp yanığı dezavantajı bulunabilir.

Sömürme: bu şampiyona saldıran bütün şampiyonlar verilen hasarın %10'u kadar iyileşir.

Zehir: şampiyon turunun başında maksimum canının %2,5/%5' i kadar hasar alır. Hedefin maksimum hp'sini düşüren etkiler bu dezavantajın hasarını azaltır. Eğer kalkan varsa, hasar önce kalkana işlenir.

Kışkırtma: bu dezavantaja sahip olan şampiyon etki süresi boyunca yalnızca 1. yeteneğiyle bu etkiyi uygulayan şampiyona saldırır.

Uyku: şampiyon dezavantaj süresi boyunca hiçbir şey yapamaz. Bu dezavantajın etkisindeyken bekleme süreleri azalmaz. Gelen herhangi bir hasar bu dezavantajı kaldırır.

Sersemletme: şampiyon dezavantaj süresi boyunca hiçbir şey yapamaz. Bu dezavantajın etkisindeyken bekleme süreleri azalmaz

Zayıflatma: bu şampiyonun aldığı bütün hasarı %15/%25 arttırır.
Özel etkiler, Minataurun Labirenti

Öfke: aktifken, minataurun verdiği hasarı %400 arttırır.

Şaşırmış: aktifken, minataurun aldığı hasarı %200 arttırır. bu dezavantajın süresi uzatılamaz.

Nazar: minataurun tremor tepinmesi yeteneği bu dezavantaja sahip olan şampiyonlara iki kat hasar verir.